Dwie polskie marki sklepów znikną z rynku. Powstanie jedna wielka sieć

Mila i Eko znikną z rynku. Decyzja w sprawie przejętych niedawno przez Eurocash sieci supermarketów już zapadła. Nowy właściciel zmieni ich szyldy na Delikatesy Centrum, tworząc tym samym wielką franczyzową ogólnopolską sieć supermarketów. To nowa strategia firmy.

Więcej: https://businessinsider.com.pl

Czy Delikatesy Centrum będą podstawową marką supermarketową Grupy Eurocash?

Autor: www.portalspozywczy.pl

Jeśli UOKiK wyda pozytywną decyzję, Eurocash przejmie 100 proc. udziałów w spółce prowadzącej sieć sklepów Mila. Jakie plany ma Eurocash wobec supermarketów Mila i czy zmienią one nazwę na Delikatesy Centrum?

Więcej: http://www.portalspozywczy.pl

Mila wejdzie do Grupy Eurocash. Wartość transakcji to 350 mln zł

Autor: dlahandlu.pl

Grupa Eurocash przejmie 100 proc. udziałów w spółkach kontrolujących Mila S.A. – właściciela sieci 188 supermarketów zlokalizowanych głównie w centralnej Polsce. Mila pozyska w ten sposób silnego strategicznego partnera rozwijającego działalność detaliczną. Wartość transakcji została ustalona na 350 mln zł.

Więcej: http://www.dlahandlu.pl

Eurocash zamierza przejąć sieć sklepów Mila. Musi mieć zgodę UOKiK

oprac. Przemysław Ciszak

Sieć sklepów ABC, Delikatesy Centrum i Mila mogą mieć wkrótce tego samego właściciela. Eurocash podpisał umowę przedwstępną z właścicielami ostatniej z nich. Wartość transakcji to 350 mln zł.

 

Więcej: https://www.money.pl

Eurocash ma list intencyjny dotyczący kupna sieci Mila

Eurocash podpisał list intencyjny dotyczący potencjalnego zakupu 100 proc. udziałów w spółce Domelius Limited z Nikozji, a także przejęcia kontroli nad jej spółkami zależnymi. Transakcja oznaczałaby przejęcie przez Eurocash kontroli nad siecią detaliczną Mila - podał Eurocash w komunikacie.

Więcej:  http://www.bankier.pl

 

Sieć Mila umacnia pozycję na wschodzie kraju

12 sierpnia ruszy supermarket Mila w Żelechowie, mieście położonym we wschodniej Polsce w województwie mazowieckim, w powiecie garwolińskim. Obecnie po prawej stronie Wisły działa ok. 50 sklepów tej sieci.

Więcej: http://www.portalspozywczy.pl

Mila coraz bliżej 200 sklepów

Autor: portalspozywczy.pl

Sieć Mila otwiera kolejny supermarket. Nowa placówka w Łodzi to już 15 sklep uruchomiony w tym roku. Obecnie spółka market-Detal posiada 181 sklepów na terenie całego kraju i planuje dynamiczny rozwój w najbliższych latach chcąc otwierać ponad 30 sklepów rocznie.

Więcej na: http://www.portalspozywczy.pl/

Market-Detal otwiera sześć nowych supermarketów Mila

Autor: portalspozywczy.pl

Spółka market-Detal realizuje strategię ekspansji supermarketów Mila, której założeniem jest otwieranie ponad 30 sklepów rocznie. 14 lutego swoje otwarcie świętowały pierwsze trzy sklepy. Nowe placówki handlowe powstały dla mieszkańców Dwikóz, Łosic i Tomaszowa Mazowieckiego. 21 lutego, swoje otwarcia świętować będą supermarkety w Pile, Starym Sączu oraz Nowym Dworze Mazowieckim.

Więcej: http://www.portalspozywczy.pl

Nowe markety zaleją rynek. Rośnie konkurencja dla największych sieci?

Market-Detal otworzył łącznie 167 supermarketów pod marką Mila w styczniu br. i planuje otwierać ponad 30 sklepów rocznie na terenie całego kraju - poinformowała dyrektor marketingu Sylwia Kocon.

Więcej: http://www.biztok.pl

market-Detal wybrał nazwę dla nowej sieci supermarketów

dlahandlu.pl

W 2015 roku na rynku pojawi się nowa sieć supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której prezesem jest Artur Kasner. Sieć będzie tworzyć 170 sklepów należących obecnie do Grupy Polomarket.

Więcej: http://www.dlahandlu.pl

market-Detal ma już centrum logistyczne w Krągoli k. Konina

dlahandlu.pl

Goodman wybudował w Krągoli pod Koninem centrum logistyczne o powierzchni 39 700 m2 dla nowo powstającej sieci handlowej spółki market-Detal.

Więcej: http://www.dlahandlu.pl

market-Detal chce otwierać minimum 30 sklepów rocznie

www.dlahandlu.pl

Pod koniec listopada dowiemy się pod jakim szyldem będzie działała nowa sieć handlowa tworzona przez market-Detal. - Obecnie wszystkie nasze sklepy funkcjonują pod szyldem POLOmarket. Kolejnym działaniem z naszej strony jest proces rebrandingu, który przyczyni się do budowy spójnego wizerunku sieci i oferowanych przez nas produktów. Zmiana szyldu we wszystkich naszych lokalizacjach nastąpi w styczniu przyszłego roku - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Sylwia Kocon, dyrektor marketingu market- Detal.

Więcej: http://www.dlahandlu.pl/

market-Detal rozpoczyna negocjacje handlowe. Strategię buduje były dyrektor Auchan

www.dlahandlu.pl

Spółka market-Detal rozpoczęła kolejny etap pracy nad nową siecią handlową, która zadebiutuje na rynku w styczniu 2015 r. Firma jest w trakcie kontaktowania się z dostawcami w celu zaproszenia do negocjacji.

Więcej: http://www.dlahandlu.pl/handel-nowoczesny/

Artur Kasner wraca z nowym szyldem

Ostatniego dnia wakacji, w warszawskim biurze sieci sklepów Market Detal, przy ul. Wiertniczej 141 w Wilanowie, recepcjonistki miały okazję uśmiechać się jeszcze tylko do pracowników wykończających obiekt, ale niebawem to się zmieni. Artur Kasner, jeden z założycieli Polomarketu i jego prezes do 2007 roku, będący również właścicielem jednej ze spółek tworzących tę sieć, ostro wraca do gry.

Więcej: http://wiadomoscihandlowe.pl

Market-Detal wychodzi z grupy Polomarket i tworzy własną sieć sklepów

Autor: portalspozywczy.pl

Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktur grupy Polomarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe. Od stycznia 2015 r. na rynku pojawi się nowa sieć sklepów - początkowo będzie ich ok. 170 sklepów. W kolejnych miesiącach powstawać będą nowe placówki.

Więcej:   http://www.portalspozywczy.pl/

Polomarket rozważa pozyskanie inwestora mniejszościowego i akwizycje

Polomarket to sieć z polskim kapitałem, która skupiła się na formacie supermarketowym. Jak się okazuje Polacy coraz częściej przedkładają supermarkety nad sklepy osiedlowe i hipermarkety. Dzięki temu sieć jest łakomym kąskiem do konsolidacji na rynku handlu detalicznego. Jak zapowiada w Pulsie Biznesu, Tomasz Waligórski, prezes Polomarketu, firma jest zainteresowana przejmowaniem, nie wykluczamy też łączenia sił.

Więcej:  http://www.dlahandlu.pll